sobota, 4 lipca 2015

Miejski Ogród Zoologiczny Wybrzeża - cz1

Pogoda była wyśmienita ... świeciło słoneczko, niebo było bezchmurne, temperatura powietrza idealna na spacer 25C, lekki chłodzący wiaterek.
Jest 2.07.2015r.

Oliwskie ZOO ... jest jedną z ciekawszych gdańskich atrakcji. 
Leży na skraju Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego.
Jest tu naprawdę dużo zwierząt do zobaczenia.
Zaczęliśmy od około 13.20 i skończyliśmy o 17.45.
Jest mapka :


są strzałki jak iść ... zobaczyliśmy prawie wszystko co było do zobaczenia.
Zdjęć z tego pobytu mamy mnóstwo. Zastanawiam się jak je pokazać. Bo myślę, że warto. I ... postanowiłam podzielić to na części. Dziś część pierwsza ... od małego ZOO do surykatek :














Po ZOO można podróżować z przewodnikiem



My szliśmy na własnych nóżkach :









5 komentarzy:

  1. Beautiful images of zoo animals.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dzieci były małe często bywaliśmy w oliwskim ZOO i mile te wizyty wspominamy, a szczególnie pamiętamy spotkanie z lamą. Kolega namówił nasze dziecko, by dało lamie biszkopta, a ta podziękowała, ale koledze solidnym opluciem. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie z lamą widziałam, nie doświadczyłam ale widziałam. Dzięki temu mogliśmy w ZOO przestrzec pewnego pana. Ciekawe zachowanie zwierzątka :).

      Usuń
  3. Świetna retrospekcja.
    To jedne z nie licznych polskich ZOO, w których nie byłam.
    Właśnie wróciłam z Afrykarium we Wrocławiu. Polecam jeśli lubisz.
    Gdy byłam tam 15 lat temu (jeszcze za Gucwińskich) wyszłam wściekła. Tak propagowane przez komunę ZOO przypominało ruinę. Nie dziwię się, że wrocławianie cieszyli się, że się ich pozbyli. Pokażę fotki gdy je obrobię. ZOO już nie byłam w stanie obejść. Bo byłyby mi potrzebne następne 3 godziny, a w tym upale to tylko strusie wytrzymują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Wrocławia mam troszkę daleko, ale jak będę kiedyś to chętnie odwiedzę Afrykarium. A póki co czekam na fotki.

      Usuń