środa, 19 lipca 2017

lot na ...

... sportową komendę ...
 na miejsca:


gotów:


start:



i poleciał.

Jakość zdjęć taka sobie ale nie chciałam denerwować ptaków zbyt blisko podchodząc ... i tak mnie widziały i były nerwowe ...  chowałam się więc w zarośla i co jakiś czas wychodziłam by zrobić zdjęcia. Nie mam maskujących gadżetów więc muszę pozwolić ptakom i  innym zwierzakom przyzwyczaić się do mojej obecności. Jak za blisko podchodzę to potrafią okazać swoje niezadowolenie ... hałasują, latają blisko nad głową. Nie wiem w jakiej odległości jest ten pieniek w wodzie od miejsca w którym stałam ale to minimum 25 - 30 metrów i to było za blisko. Uczę się jak powinnam zachować się w takich sytuacjach i widzę ... że nic nie wiem. Moja wiedza na temat obserwacji ptaków jest na poziomie zerowym!!! Jednak dzięki temu, że chcę się uczyć dowiaduję się co mi wolno a co nie. Każdy wyjazd to nowa lekcja ... zastosowanie wiedzy w praktyce. Z pomocą przychodzą na pewno też inne blogi przyrodnicze i za nią dziękuję.
Pozdrawiam serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Co Ty to piszesz ! Jestem oburzona ! Zdjęcia są super !!!
    Nie mogłam wyjść z podziwu jaką ładą sesje zrobiłaś :):)
    Ptaki to jednak płochliwe są ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadły w oko. Dziękuję.

      Usuń
  2. Hello Miss Cherry!:) It is frustrating sometimes getting good shots of wildlife,and trying to hide at the same time, but you managed it very well.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Goniłam kiedyś po łące bociany, żeby sfotografować je jak najbliżej. Oddalały się dostojnym krokiem, kiedy powolutku podchodziłam i nagle zerwały się do lotu... Piękne to było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruszam wyobraźnią i widzę jak zrywają się do lotu. Oj marzy mi się dobra fotka ptaka, ptaków w locie. Taka bardzo wyraźna.

      Usuń
  4. Twój ptak wygląda,że próbuje startować,szykuje się do lotu,świetne zdjęcia,sesja po prostu udana,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... śmiałam się, że do zawodów ze startu niskiego się przygotowuje.

      Usuń
  5. Super, wyleciała z obiektywu.

    OdpowiedzUsuń