czwartek, 20 lipca 2017

Wschód słońca nad stawami ...

Godzina 4.25 ... dojeżdżamy do celu ... Widoki fantastyczne ... 

 
Ptaki ... no właśnie gdzie one są ... tylko trzciny dziwnie się poruszają ... moje oczy nic nie dostrzegają ... tylko słońce i mgła ... dalej woda i mgła ...


... dla mnie cudnie ... 
 






Zanim ruszyłam w poszukiwaniu ptaków podziwiałam rośliny ... a dokładnie maki:



 Wróciłam mokra ... choć nie padało ... ale ta rosa ... mgła ... warto było wstać o 3.30 ... było pięknie.

12 komentarzy:

  1. Nie przepadam za mgłą ale taka poranna jest rzeczywiście śliczna. Często mam ją u siebie w ogrodzie z czego jestem bardzo zadowolona bo wielokrotnie w upalne dni przynosiła orzeźwienie faunie i florze.
    Piękne zdjęcia :D No i gdzie ptaki? :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaki już wybieram (bowiem mam ich tak dużo, że muszę dokonać selekcji) by w kolejnym poście je pokazać. Po wschodzie słońca jakby wyrosły spod ziemi. Najpierw je tylko słyszałam a później zobaczyłam. Dobrze, że później ... mogłam najpierw zachwycić się widokami ... a były cudowne kiedy słoneczko zaczęło je otulać swoimi promieniami. Trwało to krótko, bo szybko zaczęły pojawiać się chmury ale to wystarczyło mi do zachwytu nad tym miejscem. Już kiedyś gdzieś na blogu wspominałam, że lubię tam jeździć.

      Usuń
    2. Początek dnia z budzącymi się ptakami jest cudowny. Sama często witam dzień i mam okazję posłuchać niby tych zwykłych ptaków o poranku ale to zawsze spektakl dla ucha :)

      Usuń
  2. Tam jest pięknie. Krajobrazy o wschodzie słońca mnie zauroczyły. Na zdjęciu nie potrafiłam dokładnie pokazać tego co widziały moje oczy. Ta mgła nad wodą i promienie przebijającego się już słoneczka ... coś pięknego. Jak malowane na żywo obrazy. Ten spokój i tylko śpiew ptaków ... Chciałabym by ludzie potrafili dbać o takie miejsca np. nie zaśmiecając ich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanie się w ulubione miejsce o tak wczesnej porze to moje marzenie. Urzekające kadry, niesamowicie malownicze jezioro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko wstaję tak rano bom człowiek lubiący spać ... ale gdy zobaczyłam zdjęcia mojego męża musiałam zerwać się przed świtem by zobaczyć to co on widział. Tego dnia słonko szybko schowało się za chmurki ale to co zdążyłam zobaczyć to moje. Było naprawdę pięknie.

      Usuń
  4. Przepiękne są Twoje zdjęcia. Musiałaś wstać wcześniej aby zrobić takie ujęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie miałam problemów by wstać ... rzadko mi się to zdarza. Nad stawy te jeżdżę za dnia ... ale nigdy tak rano. Mam jeszcze jedno miejsce, które chcę zobaczyć o wschodzie słońca ... jak się uda to podzielę się tymi widokami. Póki co mogę polecić zdjęcia mojego męża na jego blogu http://fotoenem.blogspot.com/search/label/WSCH%C3%93D%20S%C5%81O%C5%83CA

      Usuń
  5. Nieziemskie. Zachęciłaś mnie, by wstać rano i zrobić zdjęcia i poczuć magię poranka. Bardzo przyjemny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Czasami przydaje się takie ranne wstawanie. Polecam.

      Usuń
  6. Niesamowite ujęcia! "Jak dobrze wstać skoro świt..." Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, ale ja rano nie jestem w stanie wstać, nawet dla tak pięknych widoków ;). Zdecydowanie preferuję zachody :)

    OdpowiedzUsuń