niedziela, 4 marca 2018

ptaki w locie ...

... zawsze chciałam umieć robić zdjęcia ptakom w locie.


 Bardzo trudne przedsięwzięcie ale nie odpuszczam. Nad Wisłą jest dużo ptaków zatem ... uczę się:




Mam takie wrażenie, że do zdjęć pozowała mi ciągle ta sama mewa ... a było ich mnóstwo i każdej chyba robiłam fotki ?!? :)



Niechętnie pozowały nurogęsi ... jakieś strachliwe są i uciekają jak tylko cień zauważą:



Były także kaczki ale te latać w tej serii nie miały zamiaru. Ot i tyle o lataniu. Pozdrawiam serdecznie ... i wiosennie?!

9 komentarzy:

  1. Gratuluję, fantastyczne fotki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze i piękne ptaki. Widać że są wolne od stresu ;)
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale już nie musisz uczyć się robienia zdjęć ptakom w locie. Już potrafisz i to świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstąpiłam aby złożyczć serdecznie życzenia Wesołych Świąt Wielkanocnych !
    Świąteczne pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ptaki w locie są tak piękne że aż brak słów. Mogłabym oglądać godzinami.

    OdpowiedzUsuń