sobota, 7 października 2017

kaczka ... niezwykła

... pływała z kaczkami krzyżówkami i było jej bardzo dobrze w tym towarzystwie. Na pierwszy rzut oka kaczka domowa ... ale jakaś dziwna ... czy kaczki domowe latają? Ta latała (zdjęcia nieudane bo aparat nie był właściwie ustawiony):



zrobiłam jej kilka zdjęć już na wodzie (właściwie ustawionym aparatem), a po powrocie do domu zaczęłam szukać w internecie by dowiedzieć się coś na temat takiej kaczki i znalazłam informacje "kaczka albinos" Czy to będzie także ta kaczka? Poza tym nic ... zatem?!








Właściwie to szukałam kolorowej jesieni... a znalazłam ...hm ...

9 komentarzy:

  1. na 10 pietrze? wysoko ... na drzewie widziałam w Oliwie ... to ciekawe ptaki ... domowe białe kaczki pamiętam tylko z dzieciństwa ... właściwie to tylko podfruwały. Ta ze zdjęć pływała i latała w towarzystwie krzyżówek i była przez to wyjątkowa i ... bardzo widoczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kaczka ma nawet niebieskie oczy! To rzeczywiście albinos. Nigdy jeszcze takiej kaczki nie spotkałam. To na pewno rzadkość.Pięknie ją sportretowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To kaczka piżmowa-domowa one potrafią latać i pewnie uciekinier z gospodarstwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, kaczucha też!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ale te zdjęcia są naprawdę fajne. Bardzo ładne kadry. Oryginalne, szczególnie pierwszy i ostatni. Moim zdaniem potrafisz robić zdjęcia z pasją. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię fotografować kaczki, uważam że są piękne ! Ta biała kaczucha jest po prostu śliczna, nigdy takiej nie widziałam !
    Fantastyczne fotki !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam pojęcia, że taka istnieje. Super ujęcia.

    OdpowiedzUsuń