środa, 13 sierpnia 2014

Woda ....

Być nad wodą uwielbiam ... a w Gdyni ... na plaży słonce praży, głowa przy głowie się smaży. Więc zanim się "wyludniło" byliśmy to tu, to tam. Zatem co widziały moje oczy (okiem obiektywu) zanim klapnęłam z cudownego zmęczenia na piaskach przy Bałtyku. 


Spacer fotograficzny zacznę od Skweru Kościuszki czyli od fontanny. Zawsze blisko wody. Aby przejść przez Marinę, plażę, Muzeum Marynarki Wojennej (o tym w innych postach), do końca promenady i z powrotem na plażę.




 








 


 




 Spacer wzdłuż "promenady"




I powrotna droga ... na plażę ... z widokami na wodę oczywiście. Tam było najwięcej atrakcji.



 a na plaży ciągle słońce praży ....


To na dziś tyle. 
Z pobytu w Gdyni mam sporo zdjęć i podzielę się nimi w kilku następnych postach. A póki co życzę udanych urlopów, wymarzonej pogody i wiele radości. A tym którzy pracują pogody ducha.

17 komentarzy:

  1. Cieszę się, że będą kolejne posty.
    To wielka przyjemność oglądać piękne zdjęcia, wspaniałe żaglowce, prażących się ludzi i cudowną fontanne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdynię odkrywam na nowo. Po latach nieobecności w tym mieście widzę jak bardzo się zmieniło.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Od lat podoba mi się to miasto. Nie tylko tereny nad wodą, ale te najbardziej... bo ja kocham wodę.

      Usuń
  3. Super zdjęcia, piękne widoki. Najbardziej podoba mi sie od góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka miejsc w Polsce, gdzie lubię spędzać czas wolny ... wystarczy mi, że jest jezioro czy morze, super gdy jest otoczenie leśne.

      Usuń
  4. Hello Miss Cherry!:) Beautiful photography and place, with lots of atmosphere The tall ships, and all the different boats is a pleasure to see. I can understand your love of the water. we have a summer house by the beach, and I love walking along the shore too.
    Thank you for becoming a follower of my blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjazna dusza, miło mi. Moi rodzice i dziadkowie mieli motorówki. Zatem wychowywałam się na wodzie. Teraz czasy się zmieniły. Motorówek już nie ma, ale została pasja i miłość do wody i sportów wodnych. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. een heerlijke serie vooral die grote zeilschepen en die oude replica ja dat is geweldig.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to może się podobać. Bardzo dużo ludzi robi tam zdjęcia ... ja także. Pewnie nie raz powtórzą się na blogu. Ale co ja poradzę że lubię takie klimaty?!

      Usuń
  6. Przez chwilę poczułam się jakbym tam była. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że ten klimacik mi odpowiada, szczególnie w upalne dni. :)

      Usuń
  7. fantastyczne zdjęcia! kradniesz moje serce, bo jestem żeglarką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, z wielką przyjemnością oglądam morskie krajobrazy, fajne są te wszystkie statki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także moje "klimaty". Zresztą to chyba widać :). Mogłabym mieszkać nad morzem albo nad jeziorem. Póki co cieszę się rzeką. Też woda.

      Usuń