sobota, 16 czerwca 2018

Pokląskwa

Będąc na polach i łąkach, krótko mówiąc na wsi nie wiedziałam gdzie patrzeć ... tam tyle się działo ... ale swoim pięknym okiem spostrzegłam ptaszka i mój wzrok się zatrzymał ... daleko, daleko ... co to za ptaszek ?!


 ... muszę kupić koniecznie dobrą lornetkę ... sam aparat to za mało ... robiłam zdjęcia i ... na bardzo dużym zbliżeniu zobaczyłam jakie cudeńko mam w kadrze obiektywu ... sami zobaczcie:



Był bardzo daleko :


 Nacieszyłam oczy także widokami ... maki, chabry ... pola, łąki, jezioro i ... mnóstwo owadów:







Czy to mikrofon? jakiś koncert? :)


Chętnych do podpatrzenia nie brakowało :) hihihi :)
Tylko czy podpatrywany jest koncert czy może ktoś w wodzie ?!


Oj wiele się działo, wiele ... podobało mi się ... było cudownie!!!

6 komentarzy:

  1. Same cudeńka na Twoich zdjeciach.
    Przyjemnie popatrzeć.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokląskwy są prześliczne, niedawno odkryłam, że w mojej okolicy jeden samczyk ma rewir, lubię go odwiedzać :). Bardzo malowniczo u Ciebie, świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwowałam pokląskwy w ubiegłym roku. Dzięki nowemu aparatowi, bo poprzedni obiektyw był za krótki i nie miałam szans na złapanie ich, są bardzo płochliwe. Czy mogę zapytać czym robiłaś te zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ptaszek, a ja dotąd nie słyszałam nawet jego nazwy. Pokląskwa - muszę zapamiętać :-) Zdjęcia maków takie słoneczne. Zostaw coś na zimę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne zdjęcia. Hahaha Ważka sobie śpiewa. Nie łatwo zrobić takie zdjęcia jak te z ważką, czy ptaszkiem. Brawo. Cudowna okolica, boska łąka. Bardzo przyjemny post... bardzooooo. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń