sobota, 26 sierpnia 2017

Rusałki ... i nie tylko ...

... wśród motyli ...
... a tak ... właśnie na motyle mnie zebrało ...
Rusałka Pawik - widuję je często ... nawet mam kilka zdjęć ich w swojej kolekcji :


natomiast Rusałka Żałobnik ... czemu tak się nazywa ... piękny motyl latał wśród małych jabłonek ... na chwilę przysiadł i tak go sfotografowałam :


Admirała udało mi się uchwycić jakiś czas temu w parku ... siedział sobie na trawie i wyczekiwał na promienie słońca :


i pomyśleć, że te piękności z jakiś tam gąsienic powstają

i ważki ?! są równie piękne:

już niebieską wystawiłam w poprzednim poście ale co tam jeszcze raz ją pokazuję bo tak podoba mi się ten niebieski kolorek


i dwie inne




pełno tego lata w takich miejscach jak choćby te :








 a tu to i żabki kumkały:




i piękne kwiatki cieszyły oczy :







a i grzybek okazały się znalazł


i chyba zakończę tego posta bo za chwilę miejsca mi zabraknie.
Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. You already have mushrooms!! Here usually, it starts in September.
    Lovely post with beautiful and fresh photos of flowers, butterflies and frogs!
    Kind regards :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż u Ciebie piękności. Mam wrażenie, że u mnie motyli jakby mniej.
    Kwitną jeżówki, werbena patagońska rośliny, które uwielbiają motyle, mimo tego brak tych zjawiskowych stworzeń. Powtarzam się, ale muszę to napisać. Wspaniałe są twoje zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rusałki piękna jak i reszta też.., pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości. Aż miło popatrzeć . Żabki i motyle wymiatają. Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    OdpowiedzUsuń