niedziela, 28 sierpnia 2016

spacerek nad morzem ...

... z Gdyni Orłowo





 przez Klif Orłowski






do centrum Gdyni był długi ale bardzo przyjemny.
Widoki jakie mogłam podziwiać idąc górą były wspaniałe. Aparatem nie jestem w stanie tego pokazać. Kto przeszedł kiedykolwiek tę trasę wie jak tam pięknie, stromo ale cudnie.
Po zejściu na plażę mogłam podziwiać z innej perspektywy nasze morze :




Gdy zbliżyliśmy się do promenady w Gdyni postanowiłam uczyć się fotografować ptaki w locie. Było ich bardzo dużo. Ale nie jest to proste ... szczególnie moim uszkodzonym aparatem ... raczej robiłam zdjęcia jak leci, a co wyjdzie to moje. Mam nadzieję, że prędzej czy później robienie tego typu zdjęć będzie dla mnie relaksem, a nie jak w tej chwili pociesznym chaosem :)





Ptaszki, które spokojnie siedzą lub wolno poruszają się po ziemi to co innego ... a jeszcze jak są dość blisko, bym "lufy aparatu" za bardzo nie musiała wysuwać, to już super :


Pozdrawiam serdecznie ...

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie miejsca. A jak jest okazja to jadę by odpoczywać ...

      Usuń
  2. Przecudne są Twoje zdjęcia, świetne ujęcia i wróbelek, który gdzieś wiosną przysiadł przy młodziutkich pączkach ... extra
    Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... wróbelek siedział koło nas i czekał aż skapnie mu coś do jedzenia. Niestety nic nie dostał bo zajadaliśmy się frytkami. Ale zdjęcie dał sobie zrobić.

      Usuń
  3. Fantastyczne są Twoje zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za piękne morskie klimaty !! Tęsknię za naszym morzem więc z ogromną przyjemnością obejrzałam Twoje fantastyczne zdjęcia !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo proszę. Cieszy mnie, że się podobają. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wspaniałe widoki, na morze można patrzeć bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wodne klimaty. Takie chwile zawsze "zapisuję" ... w takich miejscach zawsze mam dobry czas nawet gdy jest trudno.

      Usuń
  6. Piękne te Twoje zdjęcia ,wspaniałe,cudowne widoki na zdjęciach.Na ostatnim zdjęciu pozował świetnie wróbelek,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ... a wróbelek pozował bo miał interes?! ... chciał frytki?! bo właśnie podjadaliśmy je ... jedyny, który dał się sfotografować tego dnia z bliska ... na wyciągnięcie ręki.

      Usuń
  7. Jak na kogoś, kto dopiero się uczy fotografować ptaki w locie to efekty są bardzo interesujące. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ... mam nadzieję, że z fotografii na fotografię będą coraz lepsze. Mam takie marzenie. Bardzo lubię robić zdjęcia i chcę się rozwijać w tej dziedzinie. Ot takie hobby.

      Usuń
  8. Przecudne zdjęcia!!! Wspaniałe widoki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... miło, że się podobają te zdjęcia. Nie da się przejść obojętnie obok takich miejsc. Sporo osób robiło zdjęcia ... widoczkom, sobie ... ale co się dziwić. Było pięknie.

      Usuń
  9. The first one is my favourite - nice lines!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam słabość do Orłowa. O każdej porze roku wygląda inaczej i chyba jesień jest tu najpiękniejsza :)
    Bardzo ładnie pokazane widoczki i pozostałe kadry:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... dziękuję ...
      Ja mam słabość do akwenów wodnych ... tych dużych i tych mniejszych ... A Gdynia sama w sobie ma miejsce w moim sercu ... zaraz po Iławie.

      Usuń