niedziela, 3 lipca 2016

świat wokół mnie ...

Kaczuszki to chyba najczęściej fotografowane przeze mnie ptaki. Uwielbiam ich dziobki z tą słodką minką, spojrzeniem które zniewala :


 Pod czujnym okiem kaczej mamy maluchy czuły się bezpiecznie ... :



 ... do chwili gdy próbowałam podejść bliżej, za blisko :) :


 No cóż ... nie zaufały mi aż tak bardzo i popłynęły sobie na drugi brzeg. Niezbyt daleko ale zawsze dalej :


Nie chcemy ich straszyć. Skoro boją się jedziemy rowerami dalej. Kierunek - nad Wisłę i dalej do parku. A w parku piękny śpiew. Co ja mówię ... cudowny koncert ptasich głosów. Ale gdzie one są ??? Chwilę posiedzieliśmy i zaczęły się pojawiać ... sami zobaczcie :





 

 
 

Tak sobie obserwując świat wokół mnie nie zauważyłam jak szybko mijał czas. Było pięknie, tak jak lubię ... Ludzie gdzieś daleko, niewidoczni ... Cieszyłam się chwilą ... piękną chwilą, którą zapisałam na karcie aparatu.

8 komentarzy:

  1. Nie wiem jak Ty to robisz - wiele razy czatowałam z aparatem w ogrodzie i nigdy nie udało mi się zrobić dobrych zdjęć ptakom. Albo nasze ptaki nie lubią fotografów albo mnie brak cierpliwości. Kaczusia z otwartym dziobem jest cudna - jakby się śmiała!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy moje zdjęcia są dobre ale mi się podobają i cieszy mnie, że innym także. Czasami chwila - tak uchwyciłam te kaczuszki, a czasami długie spokojne nasłuchiwanie, rozglądanie się i cierpliwość - pozostałe ptaszki z tego postu ... ot ... dzisiaj wystarczyło. Ja bardziej jadę w teren by odpoczywać, a przy okazji robię zdjęcia. ... Oczywiście planujemy z mężem trasę pod konkretne miejsce ... uwielbiamy to ... taka wspólna pasja ... ale nie nastawiam się na wielkie focenie. Jeszcze nie ... dla mnie to przede wszystkim "relaks". I proszę ... udało się zrobić zdjęcie, które zachwyciło nie tylko mnie. Cieszę się, że mogę dzielić się swoją pasją i że inni dzielą się swoją ze mną. Piękno przyrody mnie zachwyca. Chyba pomyliłam zawody, bo robię zupełnie coś innego.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Najwyraźniej tak, ale ja mam podobnie - myślę oczywiście o zawodzie. Z drugiej strony dobrze mieć taką odskocznię od codzienności.
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  2. Zdecydowanie kaczuszki mają coś w sobie, sama padłam ofiarą ich uroku :))))) Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kaczusie i pozostałe skrzydlate też urocze :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaczki są również bardzo piękne ptaki. Ja też bardzo lubię je. Pozwalasz oprócz kaczki pokazują także wiele innych pięknych ptaków. Piękne kolory mają te ptaki.
    Z poważaniem, Helma

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ilustracja do wycieczki rowerowej. Dwie przyjemności w jednym :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio uganiałam się za bocianami i uciekły. Jestem pełna podziwu, że udało się zrobić takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń