czwartek, 20 sierpnia 2015

Park w Oliwie moim okiem ...

Park w Oliwie ma kilka miejsc, które chętnie są fotografowane.



Ot i ja mam tam kilka miejsc, gdzie robię zdjęcia :


oczywiście obowiązkowo muszę uchwycić ... kaczki :

 
Pojechaliśmy tam przede wszystkim odpocząć, nacieszyć oczy zielenią ... ja także chciałam nacieszyć ucho hałasem kaczego kwakania.
 



 
Była niedziela ... bardzo ciepła i piękna pogodowo. W cieniu drzew było bardzo przyjemnie. Było trochę ludzi ale jakoś nie potykaliśmy się o siebie :). Oczywiście zrobiłam sporo zdjęć, bo to moja pasja ... także odpoczywam w ten sposób :




Spacerując tak sobie po parku doszliśmy do zabudowań. Nie wiem jak je nazwać ... ale podobały mi się. Moim zdaniem ... ładnie zostały wkomponowane w Park Oliwski :







Cały park zadziwia zmiennością i dla mnie jest super miejscem na spacery :










Cudownie zmęczeni, zadowoleni i głodni wróciliśmy do domu.

20 komentarzy:

  1. geweldig mooie beelden van prachtige plaatsen en hele mooie gebouwen

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny ten park-tyle zieleni:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podobać się i to bardzo. Jest tam tyle fajnych zakamarków. Do tego nowe dobudowane miejsca mnie zachwyciły. Muszę pojechać tam jesienią, kiedy będzie tyle kolorów (czyli wkrótce). Może zimą też się uda, gdy będzie biała. :)

      Usuń
  3. Bardzo przyjemnie - jeszcze widać dużo lata. Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na jesień by uchwycić kolory inne niż latem.
      Dziękuję za zaproszenie, będę zaglądać.

      Usuń
  4. Śliczne widoczki. Szkoda, że lato w Polsce mamy takie krótkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jesiennych widoczków w tym miejscu. Nigdy nie byłam tam jesienią ani zimą. Czas to zmienić i uchwycić w kadrze to miejsce właśnie wtedy ?!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Park bardzo mi się podoba i jak mogę tam spędzić czas to robię dużo zdjęć.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Ostatni raz byłam przeszło 20 lat temu. W tym roku było za mało czasu aby zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O !!! to od tego czasu trochę się tam zmieniło :). Podoba mi się to miejsce i chętnie pojadę tam jesienią (w tym roku :) ) jak czas pozwoli. Czasami szkoda, że nie mieszkam w Gdańsku.

      Usuń
  7. Preciosas imagenes.. Enhorabuena y un saludo..

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam tam tak dawno temu..... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. The first one of the pictures is very nice - I like!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna okolica, więc nie dziwię się, że zrobiłaś tyle zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny spacer ,fajne zdjęcia ,miło się ogląda te widoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sporo ludzi lubi to miejsce :). Ja polubiłam je jakiś czas temu i chętnie tam wracam.

      Usuń