wtorek, 11 marca 2014

ILUZJA ... rozwiązanie

No dobrze. Nie będę trzymać dłużej w niepewności...
Kiedy mój mąż (bo on jest wykonawcą tych zdjęć) pokazał mi te fotki to na pierwszy rzut oka, dla mnie, wyglądało to jak jezioro i zachodzące słońce odbijające swe promienie na tafli wody ...  Zastanawiałam się kiedy on był nad jakimś jeziorem. Może rzeka?! Ale w którym miejscu jest taka szeroka, taka wylana? Do tego te drzewka?! 


... w rzeczywistości ...
... i to dla wielu chyba będzie zaskoczeniem, dla mnie było jak zobaczyłam co wyszło na ekranie ...
... jest to słońce i zachmurzone niebo nad dachami domów. Tam nie ma nigdzie żadnego akwenu wodnego:


A oto więcej takich fotek:



Odpowiednie ustawienie i kolejne fotki...



Prawda, że mylące ale jakie piękne ?! :) 

5 komentarzy:

  1. Och, z wrażenia odebrało mi mowę...
    Fantastyczne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia...faktycznie widać jakby słońce odbijało się w tafli wody.
    I niespodzianka ale za to w przepięknych kolorach złota....
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobraźnia czyni cuda. Widzimy to, czego nie ma. Zdjęcia są cudowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia:) Rzeczywiście pogoda i przyroda są nieobliczalne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne zdjecia,cały nasz swiat ,a własciwie jego uroki nas cały czas zaskakuja.

    OdpowiedzUsuń